12.9.2010

Sunnuntaiaamun fiilistelyä

Tänään on ollut ihana aamu. Eilinen kiva ilta kavereiden luona poiki hyvät ja tapahtumarikkaat yöunet (olin muun muassa lumilautailemassa), ja heräsin kahdeltatoista todella virkeänä. Ah! Lueskelin Nyt-liitettä sängyssä, kunnes maha murisi sen verran, että oli laitettava aamupalaa. Koska olin niin hyvällä tuulella, päätin kaivaa uuden lempiastiastoni esiin - ihanalta lautaselta munakaskin maistuu paremmalta. 

 Olen hulluna tylsiin munakkaisiin. Olispa ollut pekonia!

Joku ehkä muistaakin, kun metsästin näitä astioita myös blogin kautta. Arvatkaa kuka riensi apuun? No ihana Anni! Tai paremminkin Annin äiti, joka luopui astiastostaan minun vuokseni. Kuulemma neljälläkin lautasella pärjää hyvin... Anni, olen edelleen metsästämässä vanhemmillesi uusia lautasia, jotka toimitan mahdollisimman pian. Ensi viikolla.

Jes, mukeilla on nyt aluslautasetkin.

Osan astioista Anni löysi Tikkurilan Kierrätyskeskuksesta ja otti ne sieltä mukaansa minulle, jes. Miten voi olla näin asialleen omistautuvia ystäviä? Ihan mieletöntä. Näette muuten pian Annin uuden keittiön, kunhan remontti valmistuu. En usko, että hienompia keittiöitä on olemassa.
 
 Mustia astioita on vaikea kuvata.

Ihanaa sunnuntaita kaikille! Tästä tulee mun hidas tehokas päivä. 
Enemmän tilaa ajattelulle, vähemmän tekemiselle. Ahhh.

Ei kommentteja: