18.8.2010

Mansikka-kausi alkaa olla ohi, mutta...

Helteet eivät ole innostaneet käyttämään uunia tai villalankoja. Olen siis ollut aika laiska näpertelemään mitään. :( Sain kuitenkin mansikoita aika reippaasti aikaiseksi. Ne ovat valmistuttuaan menneet suoraan jakeluun, mutta sain kuin sainkin tänne blogiinkin muutaman ikuistettua!

Einolle maistuu näköjään myös villainen versio mansikasta.

Olen siis väkertänyt mansikoista pääasiassa avaimenperiä. Yksi avaimenperä näkyikin jo aiemmin blogissa, kun tein sen Pitkälle, joka oli sairaana. Ehkä se nopeutti paranemisprosessia? Olen tehnyt sekä ketjullisia että ihan vain pujottanut renkulan mansikkaan. Muutaman kesäkortinkin olen saanut aikaiseksi! Ylläolevassa kuvassa on synttärikortti, mutta tein myös pari kesäkorttia. Tosin nyt on kesä aika loppusuoralla, joten synttärikortti on ehkä ajankohtaisempi. Mansikoiden ohje tässä!

Harmi vain, ettei näitä voi syödä!

5 kommenttia:

Sovjetlainen kirjoitti...

Aww.. Eino on niin söpö! Ja lisäksi vielä sillä näyttää olevan terveellinen maku. ;) Lisää Einokuvia, please!

Pitkä kirjoitti...

S, mä olen aika varma et Eino tulee pilkahtamaan melkein joka postauksessa tästä lähtien :) Toivoisin, että Eikan ruokavalioon kuuluis vaan tällaiset rasvattomat vaihtoehdot, mutta todellisuudessa jäbä vois syödä herkkuja 24/7.

Pätkä kirjoitti...

Toi mansikkakin on aika jumbo Eikan kokoon nähden.

Krista kirjoitti...

Oletteko tietoisia että blogissanne on yksi ratkaiseva vika?
Kaikista neuloksista puuttuu ohje/lähde. Sama kun laittaisi ruokiinkin vaan kuvat kertomatta tarkemmin mitä se oikein on ja mitä se sisältää. Muuten tosi kiva lukea.

Pätkä kirjoitti...

http://kadenvaantoa.blogspot.com/2010/06/sunnuntaipiristysta.html Täällä luki jo, että mansikat ovat ravelrysta, mutta sinne pitää kirjautua, että ohjeet näkee. :( Toisaalta voin sen sieltä kopioida, jos haluat!