6.2.2011

Ympäri mennään ja yhteen tullaan


Täällä ollaan! Elämä on nykyään superkiireistä. Lähden aamuisin seitsemältä liikenteeseen ja olen hyvällä tuurilla kotona kymmeneltä. Huh. Kahdestaan bloggaaminen oli paljon helpompaa, kun toinen paikkaili kiireisiä kausia. Olen kyllä kokkaillut jotain, mutta lähinnä tuttuja juttuja (kuten liekkikakkua ja kladaria). Työpöydällä on pino houkuttelevia reseptejä odottamassa, ja näillä näkymin ehdin tehdä jotain ruokaa ensi viikon sunnuntaina. Jee!

Halusin kuitenkin tulla esittelemään uuden perheenjäsenemme. Ihana karttapallo löysi tiensä meille Kierrätyskeskuksen kautta, ja valaisee nyt olohuoneemme nurkkaa. Olin jo pitkään haaveillut karttapallosta, joka on Neuvostoliiton ajoilta, ja jipii, oli selvästi kohtaloa, kun pallo käveli (ei kirjaimellisesti) meitä vastaan Matinkylän Kierrätyskeskuksen käytävällä.Eikö olekin söpö?

Ainiin, pian kuulette myös hauskasta blogitapaamisesta, johon osallistuin eilen!

Toi puhelin toimii! Aito vanha, mutta meillä ei ole lankapuhelinliittymää...

5 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Oon tiedätkös vähän kade tuosta. Meilläkin on iso maailmankartta-taulu makuuhuoneessa ja vähän taiteellisempia grafiikkakarttatauluja muualla kämppää. Pelkään, että pian menee jo överiksi, mutta kyllä sinne vielä yksi karttapallo mahtuisi..

(Onneksi T opiskelee nyt maanmittaustekniikkaa, niin voin selitellä tätä karttafaniuta osin sillä :D)

Pitkä kirjoitti...

No nyt hei vaan metsästysretkelle, niin saat vähän lisää karttoja kotiplaneetalle! Etenkin kun T:kin on "alalla" :) Mä olen kyllä ihan täysin rakastunut tohon, sen pehmeä valo luo niin ihanan tunnelman olkkariin.

j. kirjoitti...

VOI RÄHINÄ! Olin ystäväni kanssa Matinkylässä kuvaamassa viikko sitten ja yritettiin etsiä kierrätyskeskusta, muttei löydetty (aikaa oli liian vähän). JA MÄ OON ETSDINYT TOLLASTA PITKÄÄN! Eli PERIAATTEESSA toihan kuuluu mulle, joten TÄNNE SE :D !!

Pitkä kirjoitti...

Oh my! Se on kyllä vähän vaikea löytää, ekalla kerralla piti iteki käyttää GPS:ää. Mut hei, kyl näitä varmaan ilmestyy taas jostain! Ja uutenahan noita saa myös muutamalla kympillä. Mut jos me joskus aiotaan luopua tosta, otan suhun yhteyttä ;)

j. kirjoitti...

DEAL :)